Onsdag den 1. august 2012




Det er blevet en mainstream ting at blogge, alle gør det. Der er ikke længere noget særligt over at blogge, man opretter bare en hjemmeside, og så skriver man, om det man har lyst til. Nogle gør det fordi de søger opmærksomhed, andre fordi de vil tjene penge, og nogle helt tredje, fordi de vil være kendte.
Men nogle gør det fordi, at de har lyst til at dele deres tanker med andre, lyst til at høre andre folks meninger.

Jeg har længe tænkt over at lave en blog, både fordi jeg vil udfordre mig selv rent skrivemæssigt, men også fordi at jeg synes, at en blog er et godt sted at dele mine tanker.

For mig er det en slags dagbog, som jeg kan se tilbage på senere hen, kigge på de billeder jeg har lagt ud, og huske tilbage :-)
Jeg har ingen faste rammer for, hvad min blog skal indeholde. Min interesse for mad og mode, var nok mest hvad jeg havde tænkt mig, at skrive om. Men nu må vi se, om en blog overhovedet var hvad, jeg troede det ville være.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar